Blogda Ara

28 Ocak 2016

Kafkasya'nın adı bile değişebilir....

Bir haftadır dedikodu gazeteleri, sosyal ağlar, sarı sayfalı basın çok yeni bir konuyu gündemine aldı.

Türkiye'deki Çerkeslerin duymamış olması ihtimali var.

Aktarayım.

Putin’in boşandığı eşi Ludmila yeniden evlenmiş...


***



Putin eşinden bir kaç yıl önce boşanmıştı.

Basında çeşitli defalar Putin’e ne zaman evleneceği soruldu.

Gazeteciler Ludmila Putinin daha önce evlenebileceğini hiç akıllarına getirmiyorlardı herhalde.

Putin de kendisine ‘-Ne zaman evleneceksiniz? Ülkemizi ne zaman yeniden First Lady’e kavuşturacaksınız?’ diye sorulduğunda bir keresinde şu cevabı vermişti;

- Biliyor musunuz, öncelikli olarak önce eski eşim Ludmila’yı kocaya vermeli, ancak sonra evlenirim

***


Ben korkuyorum.


Çerkesya’nın hatta Kafkasya'nın, tüm Kafkasya'nın geleceğinden korkuyorum.

Ramzan’ı hepiniz duymuşsunuzdur.

Kafkasya ile ilintili olup, ister Azeri, ister Ermeni olsun herkes Ramzan’ı duymuştur bilir.

Sizinde duymamanıza imkan yok.

Ramzan Kadirov’dan bahsediyorum.

O; ‘-Putini Babam gibi seviyorum!...’ der.

Ya üstüne alınıp, üstüne vazife bilip ‘Putin’in baş göz etmek bana düşer’ derse.

Ya hakikatten Putin’in baş göz edebilirse.....

Ya, ya devam edip gidiyor.

Gerçekten Putin’i baş göz edebilirse, Belki sonra Kafkasya’nın ismini de değiştirebilir ‘RAMZANYA’ yapar...

Korkulmaz mı be....


***

RAMZANYA, RAMZANYA ......

Bilenler bilir, ben biraz pepemeyimdir. ‘R’ harflerini söylemek bana zor gelir.

Daha önce içerisinde bir tane bile ‘R’ harfi olmayan KAFKASYA’yı söylemesi ne kadar kolaydı...

Korkuyorum tabi, korkulmaz mı ‘Ramzanya, Ramzanya’ nasıl söylenir.

 Bu kelimedeki ‘R’ vurgusu bile korkmama yetecek bir sebep...

AÇUMIJ Hilmi