Blogda Ara

23 Ağustos 2021

СШIЭРЭП -- BİLMİYORUM



ПчыхьапIэкIэ,
Сиш ылъапэм
ЕкIапцIэ шъхьапэр
ЫлъэгучIэтэу,
ЕкIапцIэм ылъапсэр
Псыбэпсым хэлъэу,
АзгъукI гъогум сытетэу,
Сэмэгубгъум,
ПсырыкI хьаблэм,
ЧIыбзыу макъэр
Сэлам къысфихьэу,
Джабгъобгъу чапэм
Осэпсыцэхэр зытес
Зэяцэхэр ситамэ тес,
АзгъукIышъхьэми
КIэрыкIэу
КъыкъокIырэ тыгъэр тес.
СшIэрэп,
Шапсыгъэ гъукIэ чIыр
АзгъукIышъхьэр къысаджа?
Хьауми,
ПсырыкIхьаблэ чапэм
Тет къэхалъэр къысаджа?
Хьауми,
Мыбзыухэу чIыбзыухэр;
«УмычIыгоу
Мыщ сыда удэс,
Къэтэдж,
Угу фэкӀорэм нэс»
АIохэу,
ЦIау цIаоу
КъысэцIацIэха?
СшIэрэп…
АЦУМЫЖЪ Хьилым.
___________________
BİLMİYORUM
Rüyamda,
Atımın ayağı,
Kızılağaç tepesini
Çiğnerken,
Ağacın kökü
Psıbe suyunun içindeyken,
Azğuç yoluna yollanmışım,
Solumdan,
Psırıçhableden,
Ç’ıbzıwu sesi
Bana selam iletirken,
Sağ yanımdaki yamaçtan
Üstüne çiğ taneleri oturmuş
Kızılcık taneleri omuzuma ilişmiş,
Azğuç zirvesinde de
Yep yeniden
Doğmakta olan güneş oturmakta.
Bilmiyorum,
Şapsığ demirci toprağı
Azğuç zirvesi beni mi çağırıyor?
Yoksa,
Psırıçhable yamacına
Uzanmış mezarlık mı beni çağırıyor?
Yoksa,
Mıbzıwuxew Ç’ıbzıwuxer
«Burası toprağın değilken
Neden buradasın,
Yüreğinin yollandığı
Yere dokun»
Diyerek,
Saw sawow
Bana mı kızıyorlar?
Bilmiyorum…
AÇUMIJ Hilmi.