Blogda Ara

21 Temmuz 2016

Türkiyedekileri Piyano Çocukları çalmış....

Yaşlanıyorum  galiba...

Elbetteki yaşlanmaktan çekinmiyorum  ve gocunmuyorum...

Çocukluğumdan itibaren, kendimi bildim bileli pek çok kişinin  zevk  aldığı, hoşlandığı  bazı şeylerden zevk  alamadım.

Sebebini bilmiyorum...

Daha  önceleri hep bir müzik kulağım  olmadığını düşünürdüm...

Belki  gerçekten yok.


***

Aslında yaşlılıktan veya  yaşlanmaktan  bahsedecek  kadar yaşım  yok...

Neye  bağlayacağımı  bilemiyorum...

Belki duyularım açıldı, belkide hislerim  gereken olgunluğa doğru yol  alıyor...

Artık,  zaman zaman  müzik dinliyorum...

***

Türünü falan söyleyemeyeceğim, sözlü  müzikten  ziyade, sözsüz olanları 'daha bir' etkili gibime  geliyor...

Çalınan eserleri kim  besteledi falan bilmiyorum...

İşin doğrusu  çokta önemsemiyorum...

***

Lafı  fazla  uzatmadan sizleri The Piano Guys (Piyano çocukları) ile  tanıştırayım...

Üşenmeyin...

Alttaki videoyu  büyük ekran  izleyin....

Ama lütfen üşenmeyin sonuna kadar dinleyin ve izleyin...

Kulaklıkları kulağınıza  sıkıca takın,  dışarıdan başka  ses duymasanız  daha güzel  oluyor...

***

Duygusallaşıyorum galiba...

Bu iyimidir emin değilim ama...

Duygusallaşıyorum....

Piyano çocukları Türkiyedekileri, Türkiyedeki olayları çalmışlar sanki....

Dinlerseniz, bana hak verirseniz, biraz huzur bulacağım, anormal bir durum içerisinde olmadığımı  düşünüp  sevineceğim.

AÇUMIJ Hilmi