Blogda Ara

3 Ocak 2021

ÇERKES FEMİNİST ŞEYİ....

Hiç umursamayayım diyorum ama olmuyor. 


Hey gidi hey Türkiyedeki Çerkes erkeklerinin durumu üzülünecek bir halde. 

***

20. yüzyılı zor bela atlattık.

21. yüzyıldayız.

Asimilasyon kötü bir şey be.

En son haliyle 19. yüzyıldaki xabzemizden geriye kalan az.

Keşke geliştirebilseydik.

***

Şimdi mi, şimdi mi...

Şimdinin durumu Türkiyede iyice zora batmış...

Genç delikanlılarımız, bir türlü milleti yarına taşıma yolunda değiller evlenemiyorlar.

Çerkes genç kızları gemi tamamen ele geçirmişler.

Ev, araba, yat, kat, iş, soy, sop onlarca bahane istek sebebiyle kırklarında ellilerinde evlenememiş kaç erkek tanıyorsunuz. Çok değil mi?

***

Vay anam vay...

Olmaz böyle bir şey..

Feminist Çerkes bilmemnesi.

Yahu bu delikanlara daha ne yapmak istiyorsunuz.

Ne bileyim işte, galiba özenti.

Hani Türklerde falan var ya, bizde de olsa fena mı olur demişler galiba.

Aslında bizde bence tam tersi ya, neyse....

Belki ben bilmiyorumdur. 

Bizim delikanlılar pısırık mısırık bir hal aldıkları için ev bark kuramıyorlardır.  

***

Bu kadar söylendiğim yeter herhalde, bana ne oluyorsa, hem Türkiyede yaşamıyorum, facebook falan olmasa Türkiyeden hiç haberim de olmayacak.

Ayrıca evlenip barklanmışım, dizgin mizgin kimin elinde gibi en ufak bir sıkıntı evimizde yaşamıyorken bana ne oluyorsa...

Bana ne ya, Türkiyede feminist-meminist Çerkes hareketi falan kurulduysa, kuruldu..

Bir açıdan iyi olmuş. 

Delikanlılar, siz oturun oturun yerinizde, yirminci yüzyılı yirmibirincisi takip ediyor, geçen asırda bizim delikanlılığımızda bayanlar araya kıymık mahiyetinde bir virgül atmışlardı, şimdi bazıları kalın bir noktayla bu işi sonlandırmak istiyorlar galiba.

AÇUMIJ Hilmi