Blogda Ara

26 Mayıs 2013

'Anayurt Dönüşçülerinden Diasporaya Çağrı' Yalanı.....

Hasbunallahu ve ni’mel vekil ...

Ben vatanıma döndüm, vatanıma yerleştim.

Benim bir adet vatanım var.  Anavatanım, babavatanım, teyzeoğlu vatanım, kayınço vatanım yok.

Vatanım bir tane, O da Adıgelerin vatanı, Adıge Xeku (Çerkesya)

Benim başka vatanım yok.

***

Bir milleti millet yapan temel şeyler bellidir.

Dili, vatanı, tarihi, ülkesi, ortak gelecek kaygısı vs.

Bunları bilmeyen aramızda yoktur herhalde.

İşte bir millete zarar vermek amacı güdüyorsanız yapmanız gereken şey o milleti millet yapan temel değerlerin altını boşaltmaktır.

***


Benim vatanıma, dilime, dinime, bayrağıma yapılan tüm hakaretler direk milletime yapılmıştır.

Kısaca eğer birisi size anavatanım, babavatanım, kardeş vatanım diyorsa, inanmayın.

Anavatanıma döndüm diyorsa kardeş amca çocuğu vatanları olduğunu da iddia ediyor demektir.

Bir milletin bir vatanı olur.

Çok vatanı olanın çokta milleti vardır.

Benim milletimde bir, vatanımda bir, dilimde bir, dinimde bir..


***

Ben şahsım adına hiç kimseye yukarıdaki şekilde 'anayurt dönüşçüsü'  şeklinde hiç bir çağrıda bulunmuyorum.

Ben kesinlikle şahsım adına birkaç yurtlu, birkaç vatanlı insanlardan değilim.

Bu sebepten 'Anayurt Dönüşçüleri' diye kendisini isimlendiren kimselerin diasporaya yaptıkları çağrı benim gözümde yalandır.

Eğer iki vatanınız varsa geride söylediğiniz her şey anlamsızdır.

Sizin vatanlarınız size, benimkiside bana kalsın.

Anavatanmış....

Eeee O zaman neden döndünüz diğeri vatan değil mi size...


***

Kısaca, milletimi millet yapan değerlerin herhangi birisine saldırı mahiyetinde olan, bu değerlerin altını boşaltır anlam yüklenebilecek her türlü değişik söylemden uzak olduğumu tüm okuyucularıma iletmek istiyorum.

Biri bayrağımın ucundan tutup milletimin altını boşaltmaya çalışır.

Diğeri tarihimden diğeri ise vatanımdan tutup, milletimi millet yapan şeylerin altını oymaya çalışır.


Bizim için bunlardan öte zararlı bir şeye zaten ihtiyacımız yok. Zararlı olarak bize bunlar bile yeter.

Anavatan dönüşçüleriymiş. Babavatanı terk mi ettiniz? Çift vatanlı, çift yüzlü davranışlar...

Hiç haz etmem.

En ufak bir ima ile benim bu gruba katıldığım işaret ediliyorsa bile, kabulüm değildir.

****

Şimdi, insanlarımızın milli kimliği konularındaki şüpheleri, günümüzde artık toplum genelinde  netleşmeye başladı ya.

İşte bu yüzden sırada olan şey direk milletimize değil, milletimizi millet yapan değerlere saldırmak.

Yeni moda da bu.

Nasreddin Hoca misali, ya maya tutarsa diyorlar....


AÇUMIJ Hilmi