Blogda Ara

13 Ocak 2021

СЦIЭ ХЬАЛИДЫГЪМЭ - ADIM HALİD OLAYDI


ПIэкIор дэгъури,

Ошэкур Iужъури,
ЧыхIэн фабэри
Шъхьэнтэ шъабэри
Ахъщэ гъушъэм фэIофэпи.
Iофыр пчыхьапIэр ары,
ПчыхьэпIэшIур, чъыешIур
Зыщэфын ахъщэри бохъщэри
Зыгъотыгъэ цIыфышъхьэри
Джы нэс
Къэхъугъэпи….
Шыкур, сищагу - сиун
Дэтэпи шъхьэуз къысщыхъун,
Гупсэфэу сымыгъэчъыен
СиIэпышъ….
Рэхъатэу, пчыхьэпIэшIум сыхэтэу
Сычъыен, сэIо,
Къыздэхъурэп.
Непэ гулъыстагъ къодый,
Лажьэр зыхэлъыр сыIофшIапI.
ЗэIофшIэгъухэр,
Зэдэгъэштэу зэхэтхэмэ
Iофыри Iофэпышъ
Непэ гулъыстагъ къодый,
Саид, Азид, Аид,
АцIэхэри зэдекIоу
СиIофшIэгъухэр зэхэтых.
ХилымыцIэр ахэм ахэтэу цIа?
Еее, сшъхьэ мыгъо гущ,
Мы цIэр сиIофшIэгъухэм
AдекIорэпи…
Хьалид,
Джары шъыу,
СцIэ Хьалидыгъмэ,
Нахь гупсэфэу сычъыещтыгъба?
АЦУМЫЖЪ Хьилым.
_____________
ADIM HALİD OLAYDI
İyi p’ekor da,
Kalın woşekur da,
Sıcacık çıh’an da,
Yumuşacık Şhante de
Kuru paraya iş bile değil.
İş rüyada,
Rüyanın iyisini, uykunun tatlısını
Edinecek parayı da pulu da
Bulan insan oğlu
Şimdiye dek
Doğmadı ki….
Şükür, evimde - bahçemde
Başıma ağrı olacak,
Huzurdan uzak uyku verecek (şeyim)
Yok (da o yüzden)….
Rahat içinde, iyi rüyalarda
Uyuyayım, diyorum,
Olmuyor.
Anca bu gün anladım-fark ettim,
Suç işyerinde,
İş arkadaşları,
Anlaşıyla bir aradaysa
İş de iş değil.
Anca bu gün anladım-fark ettim,
Said, Azid, Aid,
İsimleri de birbirine uyan
İş arkadaşlarım birlikteler.
Hilmi adı onların arasın(a)da (uyan) ad mı?
Ay ay ay, uğursuz başım
Bu isim iş arkadaşlarıma
Uymuyor ki …
Halid,
Öyle işte canım,
Adım Halid olaydı,
Daha huzurlu uyumazmıydım.
AÇUMIJ Hilmi