Blogda Ara

21 Nisan 2021

ПЦIЫ СЫУСЫНЭП * YALAN SÖYLEMEYEYİM



ПцIы сыусынэу сыфаеп
Сэ цIыфхэр сикIас.
Адыгэ быракъыр зибыракъ
ЦIыфхэри
ПцIы сыусынэп
Нахь сикIас…
ЗэкIэ быслъымэнхэр шIу сэлъэгъу,
Ау адыгэ быракъыр зибыракъ
Быслъымэнхэр шIу дэдэу сэлъэгъу…
Сэ орэцIыфи,
Орэкоминист, орэкапиталист
Орэбай орэтхьамыкI
Зэхэдз сиIэп.
Ау адыгэ быракъыр зибыракъымэ
Нахь сэштэ.
ПцIы сыусынэп
Адыгэм иIоф хъунэу сыфай
Ау Адыгэ быракъым
ЫчIэгъ чIэт
Адыгэм иIоф
Нахь сшIоIоф.
Быракъыр арымэ,
ШэкI Iабгъом
Жъогъо хэлъыр,
МэцIыуми, пэлыдыми
СыдыкIэ былым,
ЫчIэгъ чIэтыр
СшIоIоф нахь…
АЦУМЫЖЪ Хьилым.
__________
YALAN SÖYLEMEYEYİM
Yalan söylemek istemiyorum
Ben insanları seviyorum.
Çerkes bayrağı, bayrağı olan
İnsanları
Yalan söylemeyeyim
Daha bir seviyorum…
Tüm müslümanlardan hoşlanıyorum,
Ama çerkes bayrağı, bayrağı olan
Müslümanlardan çok daha fazla hoşlanıyorum…
Ben insan olsun da,
İster komünist, ister kapitalist,
İster zengin, ister fakir olsun
Ayrımında değilim.
Ama Çerkes bayrağı, bayrağı ise
Daha bir seşte.
Yalan söylemeyeyim
Çerkeslerin işi yoluna girsin istiyorum
Ama Çerkes bayrağının
Altında olan
Çerkesin işi
Daha bir benim işim.
Bayrak ise,
Bir tutam kumaşta
Bulunan yıldızlar,
Işıldasa da, parlasa da
Ne önemi var ki,
Altındakiler
Benim için daha bir önemli…
AÇUMIJ Hilmi